FANDOM

Anastasija Słaniewska - (ur. 15 maja 1980 roku) rosyjska piosenkarka i aktorka.

ŻycieEdytuj

Urodziła się jako córka Władimira Słaniewskiego (profesjonalnego kierowcy) i jego żony. W dzieciństwie interesowała ją nie tylko muzyka, ale i gra w siatkówkę oraz moda.

Jej pierwszym mężem był niejaki Konstantin z którym wzięła rozwód. Ma z nim jednak córkę - Aleksandrę Słaniewską.

KarieraEdytuj

Wiosną 2002 roku została dostrzeżona przez rosyjskiego reżysera telewizyjnego, Siergieja Kałwarskiego podczas występu w klubie karaoke. Mężczyzna zaproponował jej współpracę, na co ta zgodziła się. Ich pierwszym wspólnym duetem był utwór "Lublu ili nienawiżu", do którego zrealizowanego teledysk. Piosenka zyskała sporą popularność w Rosji. Została nawet nominowana w kilku kategoriach do Rosyjskich Nagród Muzycznych MTV RMA 2004. W tym czasie Slava zagrała wiele koncertów i wystąpiła na kilku festiwalach muzycznych. Jesienią 2004 roku wydała swoją debiutancką płytę pt. "Poputczica".

W 2005 roku otrzymała statuetkę Złotego Gramofonu za utwór "Klassnyj". Rok później, 15 maja miał premierę jej drugi album studyjny zatytuowany tak samo, jak piosenka wyżej - "Klassnyj". W 2007 roku odbyła się premiera film "Paragraf 78", w którym Anastasija zagrała główną rolę kobiecą. Nagrała również piosenkę do oficjalnej ścieżki dźwiękowej z owego filmu.

W 2011 roku zagrała rolę Anny Siergiejewnej w filmie "Brylantowa ręka 2". W 2015 Slava wydała swoją czwartą płytę studyjną pt. "Otkrowienno". W tym samym roku wzięła udział w 9. edycji programu "Tancy so zwiozdamy", gdzie partnerował jej Aleksiej Bałasz.

Historia udziałówEdytuj

24. edycja Ukraina Ukraina Ja i ty[1] rosyjski TBA TBA

PrzypisyEdytuj

  1. Utwór nagrany z Stasem Piekhą