FANDOM

Glasperlenspiel – niemiecki zespół grający muzykę elektropop. W skład zespołu wchodzą Carolin Niemczyk i Daniel Grunenberg. Oboje należeli wcześniej do Stockacher Kirchen-Pop-Band Crazy Flowers, którego repertuar składał się z współczesnych coverów i piosenek pop z tekstem sakralnym.

Keine Zeit byłą 7 osobową kapelą, która oprócz piosenek sakralnych wykonywała także piosenki świeckie. Ich repertuar zawierał głównie covery, ale także własne kompozycje duetu Niemczyk i Grunenberg bazujący na niemieckich tekstach, którzy założyli zespół nadają nazwę Glasperlenspiel inspirując się powieścią pod tym samym tytułem autorstwa Hermanna Hessego. Niemczyk i Grunenberg są parą od 2006. Przyznali to w programie „einundzwanzig.TV“.

18 stycznia 2010 wygrali jako Keine Zeit z piosenką Versinke konkurs Radia ENERGY Newcomer Contest 2009/2010.

29 września 2011 zespół Glasperlenspiel wystąpił na Bundesvision Song Contest 2011 reprezentując land Badenia-Wirtembergia i zdobyli czwarte miejsce wykonując utwór Echt. 16 marca 2012 zespół wydał drugi singiel Ich bin ich z albumu Beweg dich mit mir. W niemieckim notowaniu zajął on miejsce 32.

10 sierpnia 2012 miała miejsce premiera videoklipu do trzeciego singla Freundschaft. Z tej okazji została nagrana nowa wersja tego singla. Singiel wspiął się jeden dzień przed terminem premiery do Top 20 niemieckiego iTunes Charts i zajął ostatecznie miejsce 17 w notowaniach singli. W austriackich notowaniach singiel osiągnął Top 50.

Historia udziałów

38. edycja Włochy Włochy Geiles Leben niemiecki 18 25